piątek, 25 stycznia 2013

Minecraftomaniaczka, której imię brzmi Sarenka.

Hejka.

Kolejna historia będzie bardziej zabawna, niż poważna ;)

Około listopada - po raz pierwszy dołączyłam do Zwiadowców. Zamek był budowany, kiedy ja biegałam po całym placu budowy jak nienormalna.
- Paula, co ty robisz? - zapytał któryś z graczy
- Biegam :). A co, nie wolno mi?
Nagle zauważyłam komunikat, który brzmiał
"Twoja ranga została zmieniona na rangę Sarenka 2000Paula"
- SARENKA? DLACZEGO?!
- Bo biegasz! :D
No, a ja oczywiście biegam dalej. Biegam, biegam i biegam, nagle ktoś do mnie pisze:
-Paula, to na pewno Ty a nie *Runn3R?
- Hahahha, tak, na pewno!
Następnie moje rangi zmieniały się na wszelakie w stylu "Biegaczka, Runn3R'ka" i wiele innych ;).

*Runn3R - mój przyjaciel, jego nick wywodzi się od angielskiego słowa "runner" czeli biegacz.

Nie martwcie się, na dziś to nie koniec przygód, nie mogę Was tak zaniedbywać ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz